->

نت آهنگ سلطان قلب ها پیانو

دانلود نت آهنگ سلطان قلب ها برای پیانو بهمراه متن ترانه ، اصل آهنگ و روجی این آهنگ برای پیانو. دانلود متن ، نت قطعه موسیقی در ادامه مطلب.

 

نمونه نت آهنگ سلطان قلب ها برای پیانو

مشخصات نت آهنگ سلطان قلب ها برای پیانو:

تعداد صفحات:3 - سطح:متوسط

تکنوازی پیانو

برای دانلود این نت اینجا را کلیک کنید

تاریخچه سلطان قلب ها

سلطان قلب ها نام فیلمی ایرانی است که کارگردانه و فیلم نامه آن توسط محمد علی فردین انجام شد. به گفته بسیاری از هنردوستان این فیلم یکی از بهترین فیلم های تاریخ ایران میباشد. در ابتدای کار قرار بود ایرج موسیقی این فیلم را بخواند اما به علت اینکه مبلغ بیشتری گفته بود تهیه کننده از عقد قرار داد با ایرج منصرف شد. به پیشنهاد انوشیروان روحانی خوانندگی این اثر به عارف واگذار شد.

این ترانه بار ها توسط خوانندگان دیگری مثل لیلی فروهر بازخوانی شد حتی در بسیاری از موارد از مرز ها فراتر رفت.

متن ترانه آهنگ سلطان قلب ها

یه دل میگه برم برم
یه دلم میگه نرم نرم
طاقت نداره دلم دلم
بی تو چه کنم
پیش عشق ای زیبا زیبا
خیلی کوچیکه دنیا دنیا
با یاد توام هرجا هرجا
ترکت نکنم
سلطان قلبم تو هستی تو هستی
دروازه های دلم را شکستی
پیمان یاری به قلبم تو بستی
با من پیوستی
یه دل میگه برم برم
یه دلم میگه نرم نرم
طاقت نداره دلم دلم
بی تو چه کنم
پیش عشق ای زیبا زیبا
خیلی کوچیکه دنیا دنیا
با یاد توام هرجا هرجا
ترکت نکنم
سلطان قلبم تو هستی تو هستی
دروازه های دلم را شکستی
پیمان یاری به قلبم تو بستی
با من پیوستی
اکنون اگر از تو دورم به هر جا
بر یار دیگر نبندم دلم را
سرشارم از آرزو و تمنا ای یار زیبا


کلید سل کلید سل ۰ لایک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
معرفی و جمع آوری لینک های دانلود نت های آهنگ برای ساز های مختلف از جمله گیتار ، پیانو ، سه تار ، تار و ...
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
نت آهنگ شانه
نت آهنگ سلطان قلب ها پیانو
نت پیانو چرا رفتی
نت آهنگ فندک تب دار
نت آهنگ ای خدا بابک بیات
نت مارش ترک
نت پیانو
نت دونی
نت آهنگ پدر خوانده
نت آهنگ معمای شاه سالار عقیلی
آرشیو مطالب
موضوعات
دانلود نت آهنگ فیلم (۷)
دانلود نت آهنگ ایرانی (۱۹)
دانلود نت ساز های مختلف (۶)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
ioi2017
Designed By:B.kiani قدرت گرفته از بلاگ بیان